نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو
سرخط خبرها

داور پورتو - یوونتوس، فینال یورو را سوت می‌زند| خاطره بد طارمی از کویپرس

  • کد خبر: ۷۳۶۳۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
داور پورتو - یوونتوس، فینال یورو را سوت می‌زند| خاطره بد طارمی از کویپرس
داور دیدار حساس ایتالیا و انگلیس در چارچوب فینال یورو مشخص شد و کویپرس که به طارمی در لیگ قهرمانان کارت قرمز داد، این بازی را سوت خواهدزد.
به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ایتالیا و انگلیس پس از غلبه بر اسپانیا و دانمارک، راهی بازی فینال رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ شدند. دیداری که قرار است روز یکشنبه در استادیوم ومبلی لندن برگزار شود.


کمیته داوران یوفا برای قضاوت این بازی حساس و مهم، بیورن کویپرس داور ۴۸ ساله و هلندی را انتخاب کرده است. کویپرس که در این تورنمنت ۳ بازی میان تیم ملی دانمارک با کشور‌های چک و بلژیک و همچنین بازی اسپانیا و اسلواکی را قضاوت کرده، برای نخستین بار در این تورنمنت بازی تیم‌های ایتالیا و انگلیس را داوری می‌کند.


کویپرس همان داوری است که در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان یوونتوس و پورتو، با سخت گیری تمام مهدی طارمی را از زمین مسابقه اخراج کرد تا پورتو مقابل حریف ایتالیایی خود ۱۰ نفره کار را ادامه دهد. در آن صحنه، طارمی ثانیه‌های پس از سوت داور، به توپ ضربه‌ای وارد کرد و از زمین بازی اخراج شد.


مهاجم بوشهری پورتو لحظاتی قبل از آن، یک کارت زرد از داور مسابقه گرفته بود و به دلیل سماجت و اصرار رونالدو و هم تیمی هایش، کویپرس مجاب شد با سخت گیری، طارمی را با کارت زرد دوم اخراج کند. هر چند پورتو در ادامه به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی مرحله بعد شد.


او در لیگ قهرمانان فصل گذشته، دیدار‌های حساسی همچون لیورپول و رئال مادرید و همچنین پاریس و منچسترسیتی را قضاوت کرد. کویپرس ۳ ماه پیش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، بازی انگلیس و لهستان را سوت زد که با برتری دو بر یک شاگردان ساوت گیت به پایان رسید.

از مهمترین دیدار‌های که این داور هلندی قضاوت کرده، می‌توان به فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۱۸ میان اتلتیکو مادرید و مارسی اشاره کرد که با برتری ۳ بر صفر نماینده اسپانیا به پایان رسید. قضاوت فینال زیر ۲۰ ساله‌های جهان در سال ۲۰۱۷ و همچنین فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۴ که با برتری ۴ بر یک رئال مادرید مقابل اتلتیکو به پایان رسید، از جمله دیدار‌های حساسی است که کویپرس داوری کرده است.
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->